måndag 18 februari 2013

Lite nytt smått!


I fredags var det min födelsedag och jag fick många trevliga presenter. De fina siluettavlorna har Sylvia broderat till mig.

Eva har både gjort den fina korgen och det fina lilla "sticket".


Jag skulle gärna vilja ha såna här köksstolar! Men en minikopia av Lilla Åland är inte heller så dumt!

Jag bjöd förstås på semlor, små såna, då kan man äta många! Så fick jag ytterligare en rolig present, Emma och Thomas förstfödde kalv föddes på min födelsedag och blev uppkallad efter mig, så trevligt!

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott =) Dina semlor ser goda ut!

    SvaraRadera
  2. Ohhh que bonitos!!! a punto de cruz en miniatura!!! perfecto, me gusta este trabajo.

    www.minisantonia.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. GRATTIS så här lite i efterskott! Så fina presenter du fick... och en kalv dessutom :D
    Kram

    SvaraRadera