torsdag 8 november 2012

Utställning

För många år sedan berättade min väninna Gunilla att hon hade gjort 2 stycken tavlor. Då måste du ha vernissage, sa jag. Och Gunilla ordnade en fin vernissage i sitt hem. Det fanns cider och snacks och vi stod finklädda och beundrade hennes verk. Sedan blev Gunilla både författare, konstnär och allt möjligt annat, bland annat ordnar hon konstutställningar i en kyrka. Nu har hon ordnat en utställning till mig och på lördag är det min tur visa vad jag har gjort på en vernissage!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Hoppas att det kommer riktigt mycket folk och tittar på allt fint som du har gjort!! Jag skulle gärna kommit om du bara fanns i grannskapet!!
    LYCKA TILL!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul.
    Men jag bor alldeles för långt bort.
    Du visar väl bilder sen?
    http://theswedishcorner.com/

    SvaraRadera
  3. Tack Bibbi och Agneta!
    Jag tror jag gör så att jag lägger upp en digital utställning på familjens hemsida. De flesta tittskåpen finns det redan bilder på, men nu är de placerade i ett sammanhang.

    SvaraRadera