måndag 26 mars 2012

Miniatyrmässan i Stockholm

I går var det Miniatyrmässa i Stockholm och då ges det tillfälle att sucka över mycket fint och att köpa sådant som inte finns i webbutiker mm. Utan att veta vad jag ska ha den till så köpte jag ett fint dörrblad från Wissel Baltic. Kotavlan vet jag däremot var jag ska hänga. Särskilt glad är jag också över den här lilla emaljerade muggen, mycket nostalgi för mig som har en välanvänd stor sådan i mitt kök. Mirka Salonen har tillverkat den lilla muggen.

3 kommentarer:

  1. Wonderful purchases. I love the enamel cup.
    Hugs

    SvaraRadera
  2. Åhh... det var länge sen jag var på de mässan. Mina händer är då dåliga nu så jag kan inte hålla på med allt det minimala!Det känns inte roligt! Men jag får titta på allt fint som du gör!
    Kram

    SvaraRadera
  3. HAU,HAU,HAU,QUE COISA MAIS LINDA DE SE VER,ESTA PERFEITO.
    LOVE,FERNANDA FROM BRASIL.

    SvaraRadera