onsdag 28 december 2011

Julafton igen!

Lagom till det börjar kännas som om julen blåst förbi, ni vet: granen barrar, julgodiset är uppätet och det som låg i spännande paket har blivit vanliga saker, då blev det julafton igen idag! Posten hade med sig två roliga brev! I det stora brevet låg en tavla som jag vunnit i en tävling på Målargårdens blogg. Det är Britt-Marie Nilsson som har målat den och den är så fint inramad! Tävlingen innebar att rösta på det pepparkakshus som man tyckte var finast och jag röstade på ett jättefint Muminhus. Det som blev extra skojigt var att i det mindre brevet fanns en Muminmamma av plastpärlor! Tack snälla Ebba som gjort den och tack mamma Anna-Lotta som skickade den! Jag blev så glad och nu väntar jag på att Muminmamman ska tala om vart hon vill hänga!

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt ÅR önskar jag dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så herlig med julegaver i romjulen :O)) Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår og kos dere masse. Så blogges vi videre i 2012 , klem fra Bente :O)

    SvaraRadera