fredag 8 april 2011

Saltlampor

Det går inte särskilt fort, arbetet med mitt spa, men nu har jag i alla fall fått till två stycken saltlampor. Saltkristallerna kommer från den polska saltgruvan i Wieliczka som jag besökte i somras och att inandas salt är välgörande för hälsan så jag tyckte att det passade bra i mitt spa. Men visst behövs det lite mer väggdekorationer? Jag får jobba vidare!

I går var jag i Göteborg på mässan "Leva och fungera" . Där visades mest hjälpmedel av olika slag för personer med funktionsnedsättning, men helt plötsligt fanns där en monter där de bland annat sålde små gulliga gunghästar!

3 kommentarer:

  1. Your lamps are so nice! And the rocking horse is gorgeous!

    SvaraRadera
  2. Que fantastico rinconcito, las lamparas quedan genial.
    Ese caballito es precioso, enhorabuena
    besitos ascension

    SvaraRadera
  3. This horse is beautiful!
    I like it:)
    Magda

    SvaraRadera