måndag 28 mars 2011

Miniatyrmässan i Stockholm


I går var jag på Miniatyrmässan i Stockholm. Jag hade kameran med men tyvärr hade jag inte satt i batteriet, tur att Lena tog kort, för det fanns så mycket fint, inte minst på "Gör det själv-bordet". Nu har jag fotat det som jag köpte för egen del, ovan det som jag köpte i materialväg från Fingerborgen, Kottetoys, Minst, Eva Carsing och Skala Minimal.

Här är några saker som Britt-Marie Åblad gjort. Hennes hantverk är beroendeframkallande, allt vill jag ha, allt! Den här gången blev det en kista och en pall.
Resväskan kommer från Minimani, svagdrickskaggen, märkboken och filmjölkstetran har Miniatyrmakarna gjort.
Vaggan kommer från Dockhussåpan, handväskan och den största kudden har Maria Gander gjort, spegeln köpte jag från Minimis smått och sånt, balettklänningen från Crazy4minis, lilla kudden, grytan, apelsinfatet och vedkorgen har Lena gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar