fredag 7 maj 2010

Varde ljus - och det gös!

De senaste dagarna har jag sysslat med eldragning, dels satt lampor i tittskåp som inte haft belysning tidigare, dels ordnat så att hela härligheten går snabbare att tända upp.
Vad roligt det är när alltihop fungerar! Fotograferat utan blixt ser det lite mörkt ut ändå, men jag lovar, varenda lampa som ska lysa lyser.

Ytterligare ett antal tittskåp ska få belysning, med belysning inuti tittskåpen trollas reflexer från glaset bort, men fn är mitt elmaterial på upphällningen, så det får vara några dagar.

4 kommentarer:

  1. Birgitta, vad mysigt det ser ut! Det blir ju en helt annan effekt med belysning även om det inte kanske gör sej på bild som i verkligheten!

    Lena!

    SvaraRadera
  2. Que maravilla!!!
    Queda genial con la luz, me encanta!!!
    besitos ascension

    SvaraRadera
  3. Gracias, Ascension!
    Tack Lena! ja, det är verkligen mysigt med belysning och att gå in och sätta sig i "tittskåpsrummet" med alla lampor tända!

    SvaraRadera
  4. Det börjar faktiskt klia lite i mina fingrar när jag ser dina skåp Birgitta!! Du är duktig minsann!!
    Ha en fin helg i kylan!

    SvaraRadera