fredag 9 april 2010

50!

Såg just jag har 50 personer som regelbundet följer min blogg som jag haft i lite mer än ett år nu, väldigt roligt! Välkomna allihop, ingen nämnd, ingen glömd! Ytterligare några följer utan att vara registrerade, det vet jag genom kommentarer både här på bloggen och i det verkliga livet, välkomna ni också!

Att ha en blogg och skriva om och visa bilder på det som verkligen gör tillvaron extra trevlig (även om jag några gånger hemfallit åt att skriva om ledsamheter) har förstärkt trevligheterna tycker jag, så jag hänger i så länge det finns läsare!

3 kommentarer:

  1. Congratulations on reaching 50 followers. Your blog is nice to follow as it has a great variety.

    SvaraRadera
  2. Birgitta, I have an award for you over on my blog http://doreensminiatures.blogspot.com/ if you wold like to come and pick it up.

    SvaraRadera
  3. Thank you so much, Doreen!

    SvaraRadera