tisdag 16 mars 2010

Resfeber

Om några dagar ska jag åka på en resa, och jag är av den bedrövliga sortens människa som först lider av svår resfeber och sen längtar hem. Under resfebern får jag för mig att så mycket som möjligt och omöjligt ska hinnas med precis dagarna före avresa och att ge sig till att tillverka en liten möbel är bara en av alla saker jag just nu företar mig.

Förebilden till den här möbeln såg jag på en av de bloggar som jag följer - MINITINK. Jag är ganska nöjd med resultatet, men jag ska göra lite mer saker att ha i den.

7 kommentarer:

  1. Hej

    Oj vad fin den blev och vad duktig du är på
    att marmorera! Och den lilla randiga och
    rutiga burken var ju för söt!
    Eva J

    SvaraRadera
  2. Birgitta I love your sink!You made a great work!
    Miniregards,Sonia

    SvaraRadera
  3. Birgitta que lindo lavabo. Me encanta la combinacion de colores. Todos los detalles fantasticos. Saludos. Carmen

    SvaraRadera
  4. Thank you Sonia, gracias Carmen!
    Tack, Eva! Burken är en torrbehållare från en medicinburk + knapp till lock, burken är klädd med stadkanten till det rutiga tyget som jag har klätt locket med.

    SvaraRadera
  5. Jättefint... sån resfeber skulle jag också behöva ha... ständigt!!
    Ha en fin resa!!

    SvaraRadera
  6. A wonderful sink I love it to, greetings

    SvaraRadera