söndag 28 februari 2010

Nya småsaker

För närvarande går jag mer än jag sysslar med småsaker. En himla tur då att mina småvänner förser mig med lite nytt. Lena (miniatyrmama) har skickat mig ett skärbräde m kniv och grönsaker samt lite kokböcker. Särskilt boken "Birgittas Morotskakor" gladde mig! Tusen tack!

Från Sylvia och Eva har också kommit små trevliga paket innehållande diverse smått. Eva har virkat den underbara kudden och Sylvia har gjort den ursöta dockan. Tack, tack! Men blommorna har jag dock gjort själv, från kit som Eva Carsing säljer.

2 kommentarer:

  1. Hej Vandraren. Själv verkar jag ha slutat vandra. Eller inte men hinner knappt andas och än mindre skriva in stegen på Livslunkensidan.

    Jag tänkte fråga lite om din hemsida...den är ju gjord på 123 va?? Hur får man då en egen adress som du har. Får man det på köpet när man börjar betala för sig eller hur fungerar det. Och är den svår att förstå sig på?. Jag har halvt om halvt lovat att uppdatera Vallegårdens (eggbys bygdegård) hemsida men om det är jätte krångligt så kanske jag inte begriper mig på det.

    Ha en fortsatt bra dag.

    SvaraRadera
  2. Skickar ett mail till dig, Malin!

    SvaraRadera