lördag 20 februari 2010

Ännu mer snö

OK, det kanske räcker med snö nu. Idag får man vara glad över 3 saker:
1. Det är lördag och de flesta brevbärare kan lugnt sova vidare.

2. Anna Haag har tagit silver i OS, stort grattis! Jag har varit klasskamrat med hennes föräldrar, så det är klart att hjärtat klappar lite extra för deras duktiga barn!

3. Jag kanske tar mig till jobbet i tid, ska bara dricka en stärkande kopp kaffe först. Och man ska ju inte ropa hej förrän man legat på bäcken, som Helena säger. Men bilen är åtminstone framskottad ur drivorna, alltid en början.


PS. Jag kom fram!

2 kommentarer:

  1. Hej, Birgitta!

    Det här är Georges gamle vän som skriver. Jag vill bara säga att din blogg är fantastisk. Jag älskar den. En lugn oas i ett annars stressigt mediabrus.
    Hoppas allt är bra med dig.

    Mvh Johannes

    SvaraRadera
  2. Hej Johannes!
    Kul att se dig här och roligt att du gillar bloggen.
    Hälsa din fina lilla familj.
    Birgitta

    SvaraRadera