tisdag 13 oktober 2009

Och ännu en Award!


Just nu är jag inne i ett Award-stim verkar det som! Victoria från Ryssland har givit mig den här fina Awarden och skrivit rara saker om min blogg på sin blogg: http://vika-m.blogspot.com/ Victoria har börjat bygga ett dockhus i rysk stil och jag ser verkligen fram emot att se fortsättningen!

Nu är det ju så med mig att jag inte skickar Awarder vidare, så om detta är ett absolut måste, ge mig inga awarder. Jag ska en dag göra en egen Award och ge mina absoluta favoritbloggar, helt utan tillhörande regler, jag lovar! Så jag nöjer mig med att säga: Спасибо, Виктория!

Och så uppfyller jag det av villkoren för Awarden som innebär att jag ska berätta 7 saker om mig själv, och nu ska jag berätta vad jag tycker är roligt och trevligt:

1. Vara med mina barnbarn
2. Göra miniatyrer.
3. Resa.
4. Läsa böcker.
5. Fotografera.
6. Promenera.
7. Se på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar