fredag 30 oktober 2009

Diplom och almanacka



I mitt senaste tittskåp - Glasögonbutik - ville jag gärna ha ett diplom till en optiker samt en almanacka och det var min kamrat Lasse vänlig nog att ordna. Han kunde naturligtvis inte låta bli att göra något skojigt av det, men det kommer ju tyvärr inte att synas sen när det blir krympt till miniformat. Såvida man inte har väldigt god syn förstås! Men därför visar jag dem så här först (klicka på bilderna så blir de större). Lägg märke till att det är lönedag (27-de) 1 gång i veckan. Ack, om det vore det ändå!

5 kommentarer:

  1. Fantastiskt roligt och fyndigt!Tänk om det var så i verkligheten! Ser fram emot att få se ditt nya tittskåp.

    Hälsningar Lena!

    SvaraRadera
  2. Kul! Lasse verkar vara en riktig skojare han!

    /Eva J

    SvaraRadera
  3. Han är riktigt, riktigt rolig... ;)

    SvaraRadera
  4. Det blev sprecis så fint som jag förväntat mig... du har fått yill det väldigt bra!! Det kliar faktiskt lite i mina "miniatyrfingrar" när jag ser det här!!
    Ser fram emot nästa!!

    SvaraRadera
  5. Tänk om vår gemensamme vän Lasse, kunde se till att vi får lön en ggr i veckan, då skulle vi kunna vara lite lediga emellanåt.

    SvaraRadera