fredag 2 oktober 2009

Award

Den här veckan har jag fått väldigt mycket uppskattning för mina tittskåp och det är jätteroligt! Först och främst på Kultur och Skördefesten, men även senare i form av glada tillrop, tackkort mm. Och så fick jag dessutom en award häromdagen, från Bibbi http://bibbiskreativarum.blogspot.com/som tydligen ofta är inne på vår hemsida och kikar på mina tittskåp, så egentligen är det för den här sidan som jag fått awarden: http://www.hoskarlssons.se/23289019 Med awarden följer förstås att man ska skicka den vidare till andra bloggar som man gillar, men eftersom jag vet att det finns ganska många som tycker att det är lite jobbigt med just det villkoret så nöjer jag mig med att säga stort tack till Bibbi och ger den till alla er som följer min blogg att ta emot den om ni vill ha den. Jag följer alla era bloggar också i mån av tid och häpnar över all kreativitet som finns runt om i världen! Varsågoda!

Men man ska berätta 10 saker om sig själv också och det kan jag väl göra:
1. Jag tog körkort för personbil 1976 och har faktiskt lyckats behålla det sen dess.
2. Jag har 1 - 2 katter.
3. Jag blir nervös av att se olagligheter i filmer inbrott, tex.
4. Jag är fortfarande helt övertygad om att jag kan åka vattenskidor, egentligen kan jag det.
5. Jag har en kompost.

hmm, svårt det här...

6. En gång i våras gick jag till jobbet, det är 37 km dit.
7. Jag har snart 150 högskolepoäng.
8. Jag läser gärna deckare.
9. Min nattsömn är extra usel när det är fullmåne.
10. Jag är lite skrockfull fast jag försöker låta bli.

1 kommentar:

  1. Hej
    Grattis både till all uppskattning under
    festivalen och till awarden - den är
    välförtjänt tycker jag!
    /Eva J

    SvaraRadera