söndag 19 juli 2009

Chokladnjutning

Inte nog med att varje dag är som en julafton, ibland känns det som födelsedag mitt i sommaren också! I går morse när jag kom till jobbet hittade jag den här i min korg i kylen! Upprinnelsen finns i den här historien ur verkliga livet: http://malooskrypin.blogg.se/2009/july/hur-man-bast-forloser-en-lamineringsmaskin.html

Jag hade tyvärr inte kameran med mig till jobbet i går, så jag väntade med att hugga tänderna i den tills idag! Först fotograferade jag, sedan inväntade jag tillfälle då alla kollegor var strängt upptagna med annat (arbete, förmodar jag ?!). Då passade jag på att njuta av en fantastiskt god chokladmuffins med ett läckert chokladtäcke. Mmmmm.... den här är du definitivt skyldig till, Malin!

1 kommentar:

  1. Jag erkänner utan omsvep. Och jag hoppas att den bara blev bättre av att stå till sig en dag extra.Själv har jag ätit dom i dagarna tre men nu är dom som tur är (för min figurs skull) slut.

    Ha en bra semester...själv drar jag till Skåne i möra bitti så bloggandet får nog ligga på hyllan ett tag (kanske inte direkt märks nån skillnad på inläggsfrekvensen dock ;))

    SvaraRadera