torsdag 14 maj 2009

Verktyg

Idag har jag satt upp en liten hylla som det ska stå ett tittskåp på. Konsollerna skruvade jag fast med min skruvdragare, en sladdlös sådan vilket innebär att det sitter en tung klump i ena änden som gör att jag får svårt att hålla balansen, men om jag tar bort klumpen så snurrar inte själva bitset eller vad det nu heter. Fö är det ett litet helsike att få ur bitset ur bitshållaren i den lilla låda med alla möjliga små saker som jag fick av en närstående samtidigt med skruvdragaren. Jag provde att hålla hyllan rakt, det såg bra ut tyckte jag, sen la jag på det lilla vattenpass som jag köpte i förrgår och såg då att hyllan satt lite, lite snett, men det var ju lätt ordnat med vattenpassets hjälp.

Fast nu börjar jag visst hallucinera, jag tyckte precis att jag hörde några som skrek "Äntligen"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar