måndag 6 april 2009

Jorden runt på 80 dagar...

... blev det inte och jag kom inte riktigt fram till Lyon. Men 162,5 mil har jag gått (och simmat, gymmat, crosstrainat och rott) på 80 dagar, ett stegsnitt på ca 27 200/dag. Som 2 t o r vandringar från Mariestad till Stockholm och lite till. 8:de plats ser det ut som fn.

Som tur är är semlesäsongen slut ungefär samtidigt. Min näst sista semla åt jag på Lundstedts konditori i Mariestad. För mycket bulle är allt jag kan säga och för övrigt är nästan allting gott när blodsockerhalten är lika med noll. Den sista semlan äter jag på Wedebrandts. Jag vet att det är den godaste semlan som finns även när man börjar tröttna och längtar efter rabarberpaj.


2 kommentarer:

  1. Grattis till din målgång.
    Jag är djupt imponerad över ditt stegsnitt, jag är just nu utanför Berlin och strosar i maklig takt, men så har jag också ett stegsnitt på 14500 steg.

    SvaraRadera
  2. Tack!! Mindre imponerad blir du nog av att jag försummat mina pelargoner och att det är totalt igendammat här hemma. Plus allt annat jag försummat.

    SvaraRadera