tisdag 3 februari 2009

Min blogg

Ibland händer det saker som man vill delge omvärlden. Det kan vara litet eller stort och ibland förevigat med ett foto. Därför har jag ordnat en blogg till mig själv, inspirerad av Carina Å, bl a. I höstas var hon vänlig nog att ge mig en blogg-avard, trots att jag inte hade någon blogg och det är väl ungefär som att få pris i en korsordstävling fast man inte skickat in krysset. Och jag erkänner, jag är synnerligen lättsmickrad! Jag är den som lätt skulle kunna gå upp 10 kilo för att någon sagt att jag att jag skulle passa i en klänning som bara finns i stora storlekar. Eller tapetsera om ett rum för att en tavla jag fått blir vackrare så. Och nu har jag fixat en blogg för en avard, inte för att jag vet hur man sätter fast den i bloggen, men det ordnar sig. Liksom så mycket annat.

1 kommentar:

  1. Äntligen!!!vad skoj att du fallit i det här träsket också.

    SvaraRadera