torsdag 12 februari 2009

Fotbad

Dags för en fotbild igen, lika bra att jag skriver direkt vad det är på bilden! En kväll för några år sedan skulle vi fira av en kollega som pensionerats. Vi började med att gå på ett litet spa och jag blev sittande ensam i ett rum med fötterna i ett enkelt fotbad bestående av dubbla soppåsar. Och så hade vi just fått en ny digitalkamera till jobbet som jag experimenterade med. Jag fotade allt i rummet inklusive mina fötter och eftersom kameran hade en väldigt liten display var det inte lätt att se vad bilden föreställde. Och det var väldigt skoj att se hur mina vanligtvis så vidsynta och toleranta arbetskamrater blev förfärade när de såg bilden i kameran!

4 kommentarer:

  1. Men det var helt oavsiktligt...

    SvaraRadera
  2. Det var allt tur att du berättade vad det är... man kan ju lätt tro att bilden är tagen ifrån andra hållet:D
    Kram

    SvaraRadera